از تیم پارس جنوبی جم حمایت می کنیم
مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم درنشست خود با رئیس اداره ورزش وجوانان و فعالان این حوزه در شهرستان جم خاطرنشان کرد: حمایت از تیم پارس جنوبی جم را وظیفه خود می دانیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم مهندس هاشمی گفت: زیرساخت های ورزشی پالایشگاه و مجتمع مسکونی پارس جم مانند سالهای گذشته همچنان در خدمت تیم پارس جنوبی جم است و طبق قانون و بر اساس مسئولیت های اجتماعی خود در کنار این تیم خواهیم بود.
وی ادامه داد: به اهميت تيم فوتبال پارس جنوبي در برقراري ارتباط موثر با جوانان شهرستان واقف هستیم و انشالله شاهد موفقیت های مهم تر و صعود این تیم به لیگ برتر باشیم.
مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم هم سويي و برقراري تعامل بیش تر این شرکت و اداره ورزش شهرستان را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: بدون شک این تعامل به سود سلامتی کارکنان و مجموعه نیروی انسانی ما نیز خواهد بود.
وی اظهار داشت: اولویت ورزش برای کارکنان پالایشگاه و خانواده های آنان درشهرك مسکونی پارس جم نیز بسیار حائز اهمیت است و اداره ورزش و جوانان شهرستان می تواند در این زمینه نیز به ما کمک کند.
مهندس هاشمی ادامه داد: اگر شهرستان بخواهد به توانمندی لازم در زمینه ورزش های پایه ای و حرفه ای برسد باید از ظرفيت مسئوليتهاي اجتماعي تمامی شركت هاي منطقه اي در راستاي بهبود شرايط استفاده شود.
وی تاکید کرد: می بایست از زير ساختهاي ورزشي شهرستان با حضور مسئولين، بازديدهاي ميداني بعمل آید و برنامه ريزي بهبود برای آن تعریف کرد.