روابط عمومی دیجیتال، پیش‌نیاز مدیریت حرفه‌ای افکار عمومی

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
30 اردیبهشت 1404
دیدگاه ها:
photo18753054079

برخلاف برخی دستگاه‌ها که با صرف هزینه‌های بالا و اقدام‌های غیرحرفه‌ای به مقابله با جنگ روانی می‌پردازد، شرکت ملی گاز ایران با اتکا به چارچوب‌های حرفه‌ای و منابع محدود، اقدام‌های مؤثر و هدفمندی را در حوزه ارتباطات سازمانی انجام داده است.

روابط عمومی دیجیتال، پیش‌نیاز مدیریت حرفه‌ای افکار عمومی

سعید توکلی، معاون وزیر نفت در امور گاز بر ضرورت بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتال، اطلاعات دقیق و نگاه حرفه‌ای در ارتباطات سازمانی تأکید کرد و گفت: برخلاف برخی دستگاه‌ها که با صرف هزینه‌های بالا و اقدام‌های غیرحرفه‌ای به مقابله با جنگ روانی می‌پردازد، شرکت ملی گاز ایران با اتکا به چارچوب‌های حرفه‌ای و منابع محدود، اقدام‌های مؤثر و هدفمندی را در حوزه ارتباطات سازمانی انجام داده است.

حدود ۷۴ درصد از سبد سوخت ما گاز است و ۸۵ درصد نیروگاه‌ها به گاز متصل‌ هستند. هیچ کشوری در جهان چنین سهم بالایی از گاز ندارد.

shana.ir

مطالب مرتبط

آتش نشانی

فرهنگ‌سازی ایمنی و رعایت الزامات HSE اولویت اصلی است.

حمید خدری

ضرورت تحویل سریع بخش هایی از پروژه توسعه وبازسازی بیمارستان توحید جم به بهره بردار

خدری

آغاز عملیات پروژه بازسازى واحد شیرین سازى آسیب دیده در پالایشگاه جم

توپک

انجام عملیات توپک رانی هوشمند خط لوله ۳۰ اینچ گاز نار به پالایشگاه فجرجم

احمدی

رکورد تولید محتوا در عملیات توقف کلی پالایشگاه توسط روابط عمومی

photo20768716795

هم گرایی و هم افزایی بی‌نظیر نیروهای انسانی؛ کلید موفقیت در تعمیرات توقف کلی پالایشگاه فجر جم