روابط عمومی ها طلایه دار اطلاع رسانی در شرکت ملی گاز ایران هستند.

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
02 اردیبهشت 1404
دیدگاه ها:
photo18244999535

سنجش اثربخشی اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی در زمستان ۱۴۰۳، وضعیت روشنی را به ما نشان داد.

روابط عمومی ها طلایه دار اطلاع رسانی در شرکت ملی گاز ایران هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدحسن موسوی، رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در سی و نهمین نشست تخصصی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور که با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز و جمعی از مدیران ارشد و تمامی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور در شهر جم در محل مرکز آموزش شهید بهشتی برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: سنجش اثربخشی اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی در زمستان ۱۴۰۳، وضعیت روشنی را به ما نشان داد.

وی ادامه داد: بر اساس نظر جامعه ایران، پویش دو درجه کمتر با ابتکار مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و حمایت وزیر نفت و رئیس جمهور، نقطه عطفی در مصرف بهینه گاز در زمستان ۱۴۰۳ بوده است.

به گفته موسوی، بیش از ۷۳ درصد افراد در نظرسنجی اعلام کردند که این پویش را به خوبی درک کرده و با این پیشنهاد همراه شدند.

مطالب مرتبط

آتش نشانی

فرهنگ‌سازی ایمنی و رعایت الزامات HSE اولویت اصلی است.

حمید خدری

ضرورت تحویل سریع بخش هایی از پروژه توسعه وبازسازی بیمارستان توحید جم به بهره بردار

خدری

آغاز عملیات پروژه بازسازى واحد شیرین سازى آسیب دیده در پالایشگاه جم

توپک

انجام عملیات توپک رانی هوشمند خط لوله ۳۰ اینچ گاز نار به پالایشگاه فجرجم

احمدی

رکورد تولید محتوا در عملیات توقف کلی پالایشگاه توسط روابط عمومی

photo20768716795

هم گرایی و هم افزایی بی‌نظیر نیروهای انسانی؛ کلید موفقیت در تعمیرات توقف کلی پالایشگاه فجر جم