رکورد تولید محتوا در عملیات توقف کلی پالایشگاه توسط روابط عمومی
کارکنان این اداره در سه روز توقف کلی پالایشگاه، طبق برنامه ریزی قبلی تلاش کردند تمامی بخش های درگیر عملیات را پوشش دهند.
رکورد تولید محتوا در عملیات توقف کلی پالایشگاه توسط روابط عمومی
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم از رکورد تولید محتوا توسط این اداره در عملیات توقف کلی پالایشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم؛ سید مهدی احمدی خاطرنشان کرد: کارکنان این اداره در سه روز توقف کلی پالایشگاه، طبق برنامه ریزی قبلی تلاش کردند تمامی بخش های درگیر عملیات را پوشش دهند.
وی افزود: انتشار گسترده تلاش کارکنان و کارگران شریف شرکت در این مدت وظیفه روابط عمومی بوده است و این مهم علاوه بر رسانه های داخلی شرکت در وب سایت اصلی وزارت نفت و شرکت ملی گاز نیز انعکاس داده شد.
در این مدت با ۱۷ نفر از سرپرستان و مدیران بخش مختلف مصاحبه انجام شده و هر کدام به صورت مجزا در کانال های خبری شرکت منتشر گردید.
همچنین روابط عمومی در اقدامی کم نظیر، تنها با استفاده از ظرفیت های داخلی خود نسبت به مستند سازی از تلاش های صورت گرفته ۸ ویدئو تولید کرد که عمده آن در فضای مجازی منتشر گردید.
ویدئو های منتشر شده شامل ۵ تایم لپس ۳ کلیپ بوده است و این کار پس از تولید مورد استقبال گسترده ای قرار گرفت.
تهیه عکس و گزارش تصویری از فعالیت های صورت گرفته در جبهه های مختلف کاری از دیگر اقدامات واحد روابط عمومی در توتال شات دان بوده است.
روابط عمومی همواره تلاش می کند از طریق شبکههای اجتماعی، رسانههای جمعی و تبلیغات محیطی بهترین تصویر را از تلاش های صورت گرفته در شرکت در ذهن مخاطب و ذینفعان ایجاد کند و در این مسیر، نیازمند همکاری شما عزیزان هستیم.