کوهنوردی کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم
کارکنان کوهنورد شرکت پالایش گاز فجرجم به مناسبت اعیاد شعبانیه از مسیر روستای بهر باغ شهرستان جم به مسیر کوهستانی وتنگه حاج احمدی تا ۲۰کیلومتری جم – فیروزآباد راه پیمایی کردند.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم ،تعداد 15 نفر از كاركنان در اين برنامه كوهنوردي شركت داشتند واين ورزشكاران 17 كيلومتر را پياده روي كردند.
گفتني است ازنیمه دوم سال ۱۳۹۵ تاکنون همه هفته روزهای جمعه برنامه کوهنوردی توسط هیات کوهنوردی شرکت اجرا شده است ومورد استقبال كاركنان بوده است.
اين هيات در سال جاري نيز ورزش كوهنوردي خود را طبق برنامه هايي كه از ابتداي سال ترسيم نموده است ادامه مي دهد و كوه هاي اطراف شهرستان جم و مناطق برون شهرستاني مدنظر كوهنوردان قرار دارد.