کوهنوردی کارکنان پالایشگاه در کوهستان های اطراف شهرستان جم

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
27 دسامبر 2016
دیدگاه ها:
13951071

برنامه کوهنوردی کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم در مناسبت های مختلف درکوههای منطقه همچنان ادامه دارد واین برنامه مورد استقبال کارکنان ورزش دوست نیز قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،رئيس هيات كوهنوردي شركت در گفتگويي كوتاه با ما گفت: هفته گذشته از شهرك پرديس تا دميده در مسير جم – سيراف كوهنوردي كرديم و راس ساعت 6:00 صبح از مقابل بازارچه شهرك توحيد با يك دستگاه اتوبوس كاركنان به ابتداي مسير كوهنوردي رسيدند.
وي افزود: ابتدا ودر ساعت 7  ورزشكاران به محلي بنام به قدمگاه رسيده پس از استراحت كوتاهي مسير را ادامه داده وبه دو گلي رسيديم  ودر آنجا به سبب وجود ابر ومه جذابيت خاصي به كوهنوردي داده بود .
محمدپور ادامه داد: اين كوهنوردي نيز پس از 14 ساعت به پايان رسيد و در طول مسير از منظرگاههاي طبيعي كه همگي جذابيت خاصي داشتند بهره برديم و با گذشت بيس از ده سال از كوهنوردي براي اولين بار بود كه اين هفته با يكي راهنما مجرب جمي در اين مسير زيبا كوهنوردي صورت گرفته است.
وي  تعداد كوهنوردان شركت در ديگر برنامه كوهنوردي را نيز 23 نفراعلام كرد وگفت: برنامه کوهپیمائی از مناطق  چاهه – پهگو-طاقو – دوگلی – قدمگاه – پلنگی نيز بسيار مورد توجه ورزشكاران قرار گرفت.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم