بیش از 100 نفر از کارکنان طی ماههای گذشته با مدیرعامل ملاقات داشتند
مهندس سيد مهدي احمدي سرپرست روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،طي سخناني در مراسم ديدار عمومي كاركنان با مهندس نجفي گفت: بيش از 100 نفر از كاركنان طي ماههاي گذشته با مديرعامل ملاقات داشتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم، احمدی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف و مهارتهای روابط عمومی سازمان ها ایجاد ارتباط مطلوب کارکنان با مدیران است و بر همین اساس روابط عمومی شرکت شاخصی با عنوان درصد پیگیری رسیدگی به درخواست ها از طریق ملاقات با مدیرعامل محترم ” را به عنوان یکی از6 شاخص مهم خود روزانه پیگیری می کند .
وی افزود: بر این اساس در سال جاری علاوه بر ملاقات عمومی که امروز برنامه ریزی شده است و مدیرعامل محترم و دیگر مدیران وقت خود را در اختیار کارکنان قرار داده اند ،روابط عمومی بیش از 100 نفر از کارکنان سازمان نیز بر اساس ملاقات های هفتگی ،به مدیرعامل محترم معرفی و زمینه ملاقات آنها فراهم گردیده است.از این تعداد 75 درصد درخواست هایی که بعد از ملاقات از سوی مدیرعامل محترم به روابط عمومی جهت پیگیری ارجاع شده است رسیدگی شده و نتیجه آن نیز به فرد ملاقات کننده اعلام شده است .
سرپرست روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم یادآور شد: علاوه بر دیدار حضوری کارکنان با مدیرعامل، کانال های ارتباطی دیگری نیز با مهندس نجفی تعریف و اطلاع رسانی شده است که کارکنان و تمامی ذینغعان از آن طریق نیز همچنان می توانند با وی در ارتباط باشند.
وی با اشاره به منشور اخلاقی سازمان گفت: روابط عمومی خود را مکلف به اثر بخشی این نوع دیدارها می داند که در طول هفته و یا سالانه میان مدیرعامل محترم و کارکنان و حتی دیگر ذینفعان صورت می گیرد و نتیجه دیدارها را تا اعلام نظر نهایی برای همکاران عزیز دنبال می کند.
احمدی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم همکار ملاقات کننده با مدیرعامل محترم دلگرمی،پیگیری و حمایت معنوی درخواست خود را از روابط عمومی می خواهد و چنانچه در مواردی محدودیت های سازمانی مانع عملیاتی شدن درخواست های وی باشد روابط عمومی می بایست عملکردی داشته باشد که کارمندان با احساس بهتری نسبت به گذشته در محیط کار حضور داشته باشند و نسبت به روسا و مسئولان خود نیز همواره دید مثبتی پیدا کنند.