روابط عمومیها باید از حالت سنتی، به روابط عمومی بهروز و اقتضایی تبدیل شوند
روابط عمومیها باید از حالت سنتی به روابط عمومی های بهروز و اقتضایی تبدیل شوند تا بتوانند در جنگ ترکیبی نقشی مؤثر ایفا کنند.
روابط عمومیها باید از حالت سنتی، به روابط عمومی بهروز و اقتضایی تبدیل شوند
سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در سی و نهمین نشست تخصصی، آموزشی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور بیان کرد:
روابط عمومیها باید از حالت سنتی به روابط عمومی های بهروز و اقتضایی تبدیل شوند تا بتوانند در جنگ ترکیبی نقشی مؤثر ایفا کنند.
امروز با جنگ ترکیبی روبرو هستیم که مقام معظم رهبری نیز بر توجه جدی به آن تأکید کردهاند؛ جنگی که دشمن، خاکریز و سلاحهایش مشخص نیست و هر روز با سلاحها و روشهای جدیدی وارد میشود.
در چنین شرایطی، انعکاس درست عملکرد هر بخش از کشور به بهترین نحو ممکن، هنر روابط عمومی است که باید با نفوذ در بدنه جامعه، اقدامات را به درستی منعکس کند.