روابط عمومی دیجیتال، پیشنیاز مدیریت حرفهای افکار عمومی
برخلاف برخی دستگاهها که با صرف هزینههای بالا و اقدامهای غیرحرفهای به مقابله با جنگ روانی میپردازد، شرکت ملی گاز ایران با اتکا به چارچوبهای حرفهای و منابع محدود، اقدامهای مؤثر و هدفمندی را در حوزه ارتباطات سازمانی انجام داده است.
روابط عمومی دیجیتال، پیشنیاز مدیریت حرفهای افکار عمومی
سعید توکلی، معاون وزیر نفت در امور گاز بر ضرورت بهرهگیری از ابزارهای دیجیتال، اطلاعات دقیق و نگاه حرفهای در ارتباطات سازمانی تأکید کرد و گفت: برخلاف برخی دستگاهها که با صرف هزینههای بالا و اقدامهای غیرحرفهای به مقابله با جنگ روانی میپردازد، شرکت ملی گاز ایران با اتکا به چارچوبهای حرفهای و منابع محدود، اقدامهای مؤثر و هدفمندی را در حوزه ارتباطات سازمانی انجام داده است.
حدود ۷۴ درصد از سبد سوخت ما گاز است و ۸۵ درصد نیروگاهها به گاز متصل هستند. هیچ کشوری در جهان چنین سهم بالایی از گاز ندارد.