روابط عمومی ها طلایه دار اطلاع رسانی در شرکت ملی گاز ایران هستند.
سنجش اثربخشی اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی در زمستان ۱۴۰۳، وضعیت روشنی را به ما نشان داد.
روابط عمومی ها طلایه دار اطلاع رسانی در شرکت ملی گاز ایران هستند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدحسن موسوی، رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در سی و نهمین نشست تخصصی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور که با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز و جمعی از مدیران ارشد و تمامی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور در شهر جم در محل مرکز آموزش شهید بهشتی برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: سنجش اثربخشی اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی در زمستان ۱۴۰۳، وضعیت روشنی را به ما نشان داد.
وی ادامه داد: بر اساس نظر جامعه ایران، پویش دو درجه کمتر با ابتکار مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و حمایت وزیر نفت و رئیس جمهور، نقطه عطفی در مصرف بهینه گاز در زمستان ۱۴۰۳ بوده است.
به گفته موسوی، بیش از ۷۳ درصد افراد در نظرسنجی اعلام کردند که این پویش را به خوبی درک کرده و با این پیشنهاد همراه شدند.