روابط عمومی ها طلایه دار اطلاع رسانی در شرکت ملی گاز ایران هستند.

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
02 اردیبهشت 1404
دیدگاه ها:
photo18244999535

سنجش اثربخشی اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی در زمستان ۱۴۰۳، وضعیت روشنی را به ما نشان داد.

روابط عمومی ها طلایه دار اطلاع رسانی در شرکت ملی گاز ایران هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدحسن موسوی، رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در سی و نهمین نشست تخصصی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور که با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز و جمعی از مدیران ارشد و تمامی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور در شهر جم در محل مرکز آموزش شهید بهشتی برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: سنجش اثربخشی اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی در زمستان ۱۴۰۳، وضعیت روشنی را به ما نشان داد.

وی ادامه داد: بر اساس نظر جامعه ایران، پویش دو درجه کمتر با ابتکار مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و حمایت وزیر نفت و رئیس جمهور، نقطه عطفی در مصرف بهینه گاز در زمستان ۱۴۰۳ بوده است.

به گفته موسوی، بیش از ۷۳ درصد افراد در نظرسنجی اعلام کردند که این پویش را به خوبی درک کرده و با این پیشنهاد همراه شدند.

مطالب مرتبط

photo20651932965

عملیات توقف کلی (Total Shut Down) در شرکت پالایش گازفجر

photo20611357138

در حال حاضر حدود ۱۷ پروژه زنده در دست اجرا داریم که باید پیوسته و مستمر پیش برود، و همکاران ما با تلاش و جدیت در حال پیشبرد آن هستند

photo20609286945 (1)

دکتر حمید خدری در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست جدید شرکت پالایش گاز فجر جم، بر لزوم احیاء ظرفیت تولید و ترمیم زخم‌های های صورت گرفته در شرکت پالایش گازفجرجم تاکید کرد

photo20626953709

معارفه سرپرست جدید شرکت پالایش گاز فجر جم با حضور محمدرضا جولایی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران برگزار شد

photo20607851751

معارفه مدیرعامل جدید شرکت پالایش گازفجرجم

photo20575238970

سرعت گرفتن روند اجرای پروژه بیمارستان توحید جم/ بهره‌برداری از بخش‌های جدید تا مهرماه