نظر سنجی علمی نقاط ضعف سازمان را به فرصت تبدیل می کند
رئيس روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم با اشاره به نظر سنجي صورت گرفته از كاركنان و استقبال آنان از شركت در اين نظرسنجي گفت: اين واحد با اجراي نظرسنجي هاي علمي ،تلاش مي كند نقاط ضعف سازمان را به فرصت تبديل كند.
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم با اشاره به نظر سنجی صورت گرفته از کارکنان و استقبال آنان از شرکت در این نظرسنجی گفت: این واحد با اجرای نظرسنجی های علمی ،تلاش می کند نقاط ضعف سازمان را به فرصت تبدیل کند.
وی افزود: در نظرسنجی اقدامات شرکت در زمینه مقابله با کرونا ویروس که از طریق یکی از بهترین نرم افزارهای استاندارد و در فضای مجازی انجام شد 195 نفر از کارکنان در این نظرسنجی شرکت کردند.
سید مهدی احمدی تصریح کرد: در این نظرسنجی 11 پرسش طرح شده بود که دغدغه های کارکنان ومدیریت را پوشش می داد و پاسخ های کارکنان نیز در کمیته سلامت کارکنان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
وی ادامه داد: تحلیل دقیق و جدول نموداری این نظرسنجی که بر مبنای داده های آنلاین بوده است نیز به زودی در وب سایت شرکت قرار خواهیم داد،اگر چه ممکن است در مواردی معرف کل جامعه پالایشگاه نباشد.
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم گفت: یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها ؛ شناسایی نقاط ضعف و قدرت سازمان و انعکاس آن به مدیران است و بر این اساس نظرسنجی می تواند ابزاری کارآمدی برای این مهم باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: مشارکت بیشتر کارکنان در نظرسنجی های شرکت بتواند موجب بهبود عملکرد بخش های مختلف سازمان باشد.