گرامیداشت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی در شرکت پالایش گازفجرجم

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
04 اکتبر 2022
دیدگاه ها:
image-news1

مراسم گرامیداشت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران، سرپرستان و کارکنان واحدهای مختلف شرکت و رئیس اداره حلال احمر شهرستان جم، در محل ایستگاه آتش نشانی برگزار گردید.

مراسم گرامیداشت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران، سرپرستان و کارکنان واحدهای مختلف شرکت و رئیس اداره حلال احمر شهرستان جم، در محل ایستگاه آتش نشانی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم، در این مراسم پیام مقام عالی وزارت نفت که هر ساله به بهانه اهمیت جایگاه ایمنی و نقش آتش نشانان در شکوفایی صنعت نوشته می شود، توسط مهندس دهقان منشادی رئیس HSE شرکت قرائت شد.
در ادامه این مراسم مهندس هاشمی مدیرعامل شرکت با اشاره به جایگاه برنامه های استراتژیک HSE، خواستار رسیدگی به نقاط قابل بهبود در این برنامه ها شد.
وی با اشاره به حوادث تلخ صنعت و اتفاقاتی که گاها شاهد هستیم اظهار داشت: ما هرگز نباید به عادی انگاری در حوزه ایمنی و HSE مبتلا شویم و هوشیاری رمز موفقیت ما در این حوزه است.
در پایان این مراسم، لوح سپاس مدیرعامل به یکی از آتش نشانان پرتلاش اداره ایمنی و آتش نشانی تقدیم شد و از رئیس اداره HSE شرکت نیز قدردانی بعمل آمد.

 

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم