پذیرش کارآموز در شرکت پالایش گازفجرجم بصورت مجازی
مهندس ناظمي با اشاره به پذيرش كارآموزان دانشگاه هاي سراسر كشور در راستاي تعامل سازنده با محيط پيرامون و در راستاي مسئوليتهاي اجتماعي گفت: اين شركت در سال جاري تا كنون ميزبان بيش از 60 نفر كارآموز با اولويت بومي شهرستان جم بوده است.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم ، ناظمي افزود: روند پذيرش كارآموزان با اولويت بومي شهرستان واستان بوشهر مانند روال سالهاي گذشته در حال انجام است.
رئيس اداره آموزش شركت پالايش گازفجرج تصريح كرد: امسال علي رغم مشكلات مربوط به كرونا ويروس و عدم امكان حضوري كارآموزان با توافقي كه با دانشگاههاي منطقه صورت گرفته ، بصورت مجازي و كاملا اثر بخش شرايطي فراهم شده است كه كارآموزان دانشگاهها بتوانند كارآموزي خود را در اين شركت بگذرانند.
وي گفت: شركت پالايش گازفجرجم در سال گذشته ميزبان بيش از 120 نفر كارآموز بوده كه بيشتر آنها بومي شهرستان واستان بوشهر بوده است.
رئيس اداره آموزش شركت پالايش گازفجرج تصريح كرد: امسال علي رغم مشكلات مربوط به كرونا ويروس و عدم امكان حضوري كارآموزان با توافقي كه با دانشگاههاي منطقه صورت گرفته ، بصورت مجازي و كاملا اثر بخش شرايطي فراهم شده است كه كارآموزان دانشگاهها بتوانند كارآموزي خود را در اين شركت بگذرانند.
وي گفت: شركت پالايش گازفجرجم در سال گذشته ميزبان بيش از 120 نفر كارآموز بوده كه بيشتر آنها بومي شهرستان واستان بوشهر بوده است.