راه اندازی دفتر مشاور تغذیه و رژیم درمانی در شرکت پالایش گازفجرجم
رئيس بهداشت صنعتي HSE و دبير كميته سلامت كاركنان شركت پالايش گازفجرجم از راه اندازي دفتر مشاور تغذيه ورژيم در ماني در اين شركت خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،حميد قائدي خاطرنشان كرد: اين دفتر در مركز سلامت كار فعاليت خود را آغاز كرده است و به جز روزهاي تعطيل از ساعت 8 تا 17 آماده ارائه خدمات مشاوره اي و آموزشي به تمامي كاركنان مي باشد.
وي گفت:تجربه جهاني نشان مي دهد كه سرمايه گذاري بر روي بهبود الگوي تغذيه به عنوان يكي از مهم ترين اركان شيوه هاي زندگي،نقش كليدي در بهره وري و در نتيجه ارتقائ سطح توليد وراندمان كاري دارد.
دبير كميته سلامت كاركنان شركت پالايش گازفجرجم ، تشكيل پرونده تغذيه اي كاركنان را يك اولويت مهم اين كميته دانشت واظهار داشت:در همين راستا شناسايي وپايش پارامترهاي تغذيه اي كاركنان بصورت منظم و دقيق در دستور كار قرار گرفته است.
وي اظهار اميدواري كرد استفاده حداكثري از ظرفيت ايجاد شده با هدف حفظ وبهبودشاخص هاي سلامت كاركنان صورت گيرد.