برگزاری نشست دو هیات رئیسه پالایشگاه فجرجم و پارس جنوبی در محل بندر سیراف
شرکت پالایش گازفجرجم، میزبان هیات رئیسه شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در پایانه صادراتی بندر سیراف بود.
امروز دوم مردادماه شركت پالايش گازفجرجم، ميزبان هيات رئيسه شركت مجتمع گاز پارس جنوبي در پايانه صادراتي بندر سيراف بود.
در اين ديدار صميمي كه دو هيات رئيسه از دو پالايشگاه مهم كشور(پارس جنوبي و فجرجم) دور هم جمع شده بودند پيرامون موضوعات مختلف فني و رفاهي بحث و تبادل نظر شد.
در اين نشست مهندس نجفي بعنوان مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم و مهندس فرهنگ بعنوان مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي نيز حضور داشتند و انتقال تجربيات فني دو شركت به يكديگر و استفاده از امكانات رفاهي في مابين مورد تاكيد قرار گرفت.
گفتني است شركت پالايش گازفجرجم ، اكنون بخشي از خوراك خود را از پارس جنوبي دريافت مي كند و انتظار مي رود اين ميزان تا 50 ميليون متر مكعب در روز افزايش يابد.
نقش هر دو شركت در سبد انرژي كشور بسيار حايز اهميت است.
