تقدیر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از عملکرد مطلوب مدیرعامل و هیئت مدیره
در جلسه مجمع عمومی سالیانه که با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، از عملكرد مطلوب مدیرعامل و هیات مدیره شركت پالايش گازفجرجم در سال ٩٦ تقدير و قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم، نشست مجمع عمومي ساليانه شركت پالايش گازفجرجم صبح (چهارشنبه ٢٧ تيرماه) به رياست عراقي مديرعامل شركت ملّي گازايران برگزار گرديد.
در اين نشست همچنين سيد محمد مهدي هاشمي بعنوان رئيس هيات مديره جديد شركت پالايش گازفجرجم و همچنين عبدالصمد نجفي مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم،به تشريح فعاليت ها و پروژه هاي فعال در اين شركت پرداختند و اين گزارش مورد استقبال قرار گرفت.
گفتني است نادك زاده نيز در همين ارتباط به ما گفت: در این مجمع ، شرکت پالايش گازفجرجم موفق به دریافت گزارش مطلوب از فعاليتهاي خود در زمینه رسیدگی به صورتهای مالی و عملکرد سالیانه شرکت ، از حسابرسان مستقل گردید.
وي در ادامه با بیان این مطلب که این چندمین سال متوالی است که اين شركت در زمینه عملكرد مالی به این موفقیت دست پیدا می کند، اظهار داشت : موفقیت های حاصله بر پایه ارزیابی و بررسی صورت های مالی توسط سازمان حسابرسی و نیز عملکرد مطلوب این شرکت حاصل گردیده است.
محمدرضا نادك زاده در ادامه بیان داشت : اين موفقيت و كسب عالي ترين نمره كه همان نمره مطلوب است بر اساس دقت نظر و تلاش های یادشده در تمامي حوزه هاي مالی بدست امده است.
وي با تبریک این موفقیت به مدیریت محترم عامل شرکت و نیز کلیه پرسنل ، اظهار امیدواری نمود : با تداوم همکاری و حمایت های موجود ، همچنان شاهد کسب موفقیت های روز افزون شرکت پالايش گازفجرجم در تمامی عرصه ها باشیم.