برگزاری یک دوره آموزشی HSE برای کارکنان شرکت پالایش گاز فجرجم
این دوره آموزشی دو روزه توسط مهندس حسینی، از واحد HSE برگزار گردید وتعداد زیادی از کارکنان رسمی و غیر رسمی شرکت حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم، همچنين تمامي همكاراني كه داراي مجوزهاي امضاء مي باشند جهت تمديد آن با مجوز رئيس واحد در این دوره آموزش شركت کردند.
پس از اتمام دوره ، جهت ثبت در سيستم جامع ، فراگيران مي بايست با مراجعه به نرم افزار ايده جهت تكميل فرم ارزشيابي اقدامات لازم را انجام دهند.
نحوه تكميل ، صدور و امضاء پروانه كار، آماده سازي محل كار و انجام اقدامات احتياطي؛ اهم موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی بوده است.
در اين دوره همچنين مطالبي در خصوص سنجش گازها ، تعيين وسايل استحفاظي و بررسي وضعيت محيط كارو نيازمنديهاي زيست محيطي نيز تشريح شد.