تمامی مقدمات حضور کارکنان در نمایشگاه نفت وگاز فراهم شده است
نعمت الله جمالی با اشاره به بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران گفت: تمامی مقدمات حضور کارکنان دراین نمایشگاه فراهم شده است وجزییات ان نیز به زودی اعلام می گردد.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،جمالي خاطرنشان كرد: امسال نيز مانند سالهاي گذشته در دو مرحله كاركنان را اعزام خواهيم كرد و انتظار مي رود مشاركت كليه واحدهاي مرتبط با اعزام همكاران را شاهد باشيم.
وي افزود : بر اين اساس بيش از 80 نفر از كاركنان در دو مرحله اعزام خواهند شد كه بيشتر واحد هاي فني را در بر خواهد گرفت و يقينا تجربيات فني نمايشگاه براي اين عزيزان دستاورد خوبي به همراه خواهد داشت.
گفتني است نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي برپا مي گردد، فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديددست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.
بيست و یکمین دوره اين نمايشگاه بين المللي در تاريخ 16 الي 19 ارديبهشت ماه 1395 در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار خواهد شد.