برگزاری سمینار آموزشی حفظ تندستی درشرکت پالایش گازفجرجم
برگزاری سمینار آموزشی حفظ تندرستی از دیدگاه طب سنت با حضور جمعی ازکارکنان و علاقمندان در محل اداره آموزش شرکت پالایش گازفجرجم برگزار شد.
رييس اداره آموزش شركت پالايش گازفجرجم با بيان اينكه سلامتي كاركنان همواره نقش مهمي در بهره وري سازماني و روحيه مضاعف آنان در محيط كار داشته است برگزاري اين سمينار را بسيار ضروري دانست.
اكبر ناظمي در مصاحبه با روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم اظهار داشت: اين دوره آموزشي براي آشنايي كارمندان شركت به اهميت داشتن زندگي سالم و تعادل روحي و رواني و چگونگي دستيابي به آن در پرتو مكاتب طب سنتي بوده است.
وي افزود: مشاور معاون وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور در طب سنتي و كارشناس خبره اين موضوع اين سمينار آموزشي را ارايه داد ومورد توجه شركت كنندگان قرار گرفت.
ناظمي تصريح كرد : توجه و اهميت به روش زندگي سالم و دستيابي به تعادل روحي و رواني از شعار طب سنتي ايران است و ما تلاش خواهيم كرد نتايج ان را نيز در اين شركت شاهد باشيم.
وي گفت: براساس آموزه هاي طب سنتي، وظيفه اصلي پزشك، حفظ تندرستي و سلامتي قبل از بروز و ظهور بيماري است و تحقق آن منوط به اصلاح اصول زندگي سالم مي باشد و در صورت بروز بيماري نيز قدم اول درمان، تدبير مي باشد و تدبير نيز دخل و تصرف و به اعتدال رسانيدن اين اصول مي باشد.
رييس اداره آموزش شركت پالايش گازفجرجم ادامه داد: امروزه جامعه پزشكي جهان به اهميت روش هاي درمان طبيعي و مكاتب طب سنتي براي رسيدن به تعادل در اصول زندگي سالم پي برده است.
وي ادامه داد: اكنون ما شاهد اين هستيم كه دانشكده ها و مراكز تحقيقاتي بسياري در غرب و شرق جهان به پژوهش براي بكارگيري روش هاي مختلف طبي كه سابقه علمي و تاريخي دارد مشغول مي باشندكه از حركت عظيم جهاني براي گسترش طب سنتي حكايت دارد.