همایش پیاده روی کارکنان وکارگران شرکت پالایش گازفجرجم
هم زمان با هفته های نخست تعمیرات اساسی وحضور پرشور کارگران وکارکنان و به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی ویژه این زحمت کشان عرصه صنعت در محل پالایشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم، در این همایش تعداد زيادي از كاركنان و كارگران به همراه مديران وسرپرستان شركت داشتند.
شركت كنندگان مسیر 2 كيلومتري درب ورودي شركت را تا محل ساختمان اداري پیاده پیمودند و در پایان نیز به قید قرعه به 50 نفر برگزیده جوایزی اهدا شد.
گفتني است واحد بهداشت وسلامت شركت پالايش گازفجرجم در همين راستا اقدامات ديگري نيز داشته است و انتظار مي رود با توجه به اهميت مقوله سلامت نزد آحاد كاركنان اين برنامه ها نيز مورد توجه قرار گيرد.
هفته اول اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.