اطلاعیه مدیریت مصرف گاز

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
29 فوریه 2024
دیدگاه ها:
etelaeie_88648

در پی ورود جبهه هوای سرد و برودت هوا در اکثر نقاط کشور، مصرف گاز کشور به‌ویژه در بخش خانگی- تجاری، روند افزایشی یافته؛ از این رو، شرکت ملی گاز ایران از تمامی هموطنان درخواست کرد تا در مصرف گاز، صرفه‌جویی کنند.

در پی ورود جبهه هوای سرد و برودت هوا در اکثر نقاط کشور، مصرف گاز کشور به‌ویژه در بخش خانگی- تجاری، روند افزایشی یافته؛ از این رو، شرکت ملی گاز ایران از تمامی هموطنان درخواست کرد تا در مصرف گاز، صرفه‌جویی کنند.

بر این اساس، شرکت ملی گاز ایران از تمامی مصرف‌کنندگان گازطبیعی در سراسر کشور تقاضا دارد با رعایت دمای رفاه از 18 تا 21 درجه سانتیگراد، استفاده از لباس‌های مناسب فصل سرما، تنظیم درجه حرارت سیستم‌های گرمایشی بر اساس دمای رفاه و خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق‌ها و اماکن غیرضروری، در مصرف گاز حداکثر صرفه‌جویی را به عمل آورند تا امکان بهره‌مندی از این نعمت خدادادی برای تمامی هموطنان در اقصی نقاط کشور فراهم شود. 

شایان ذکر است، شرکت ملی گاز ایران تمهیدات لازم را برای تداوم پایداری شبکه گاز کشور و جلوگیری از افت فشار در خطوط انتهایی شبکه، در نظر گرفته؛ لیکن، همراهی و همدلی مردم در مدیریت مصرف این نعمت الهی، زمینه‌ساز خدمت مطلوب و عبور موفق از این دوره سرما خواهد بود.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم