روابط عمومی ها طلایه دار اطلاع رسانی در شرکت ملی گاز ایران هستند.

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
22 آوریل 2025
دیدگاه ها:
photo18244999535

سنجش اثربخشی اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی در زمستان ۱۴۰۳، وضعیت روشنی را به ما نشان داد.

روابط عمومی ها طلایه دار اطلاع رسانی در شرکت ملی گاز ایران هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدحسن موسوی، رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در سی و نهمین نشست تخصصی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور که با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز و جمعی از مدیران ارشد و تمامی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور در شهر جم در محل مرکز آموزش شهید بهشتی برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: سنجش اثربخشی اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی در زمستان ۱۴۰۳، وضعیت روشنی را به ما نشان داد.

وی ادامه داد: بر اساس نظر جامعه ایران، پویش دو درجه کمتر با ابتکار مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و حمایت وزیر نفت و رئیس جمهور، نقطه عطفی در مصرف بهینه گاز در زمستان ۱۴۰۳ بوده است.

به گفته موسوی، بیش از ۷۳ درصد افراد در نظرسنجی اعلام کردند که این پویش را به خوبی درک کرده و با این پیشنهاد همراه شدند.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم