روابط عمومی ها طلایه دار اطلاع رسانی در شرکت ملی گاز ایران هستند.

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
02 اردیبهشت 1404
دیدگاه ها:
photo18244999535

سنجش اثربخشی اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی در زمستان ۱۴۰۳، وضعیت روشنی را به ما نشان داد.

روابط عمومی ها طلایه دار اطلاع رسانی در شرکت ملی گاز ایران هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدحسن موسوی، رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در سی و نهمین نشست تخصصی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور که با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز و جمعی از مدیران ارشد و تمامی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور در شهر جم در محل مرکز آموزش شهید بهشتی برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: سنجش اثربخشی اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی در زمستان ۱۴۰۳، وضعیت روشنی را به ما نشان داد.

وی ادامه داد: بر اساس نظر جامعه ایران، پویش دو درجه کمتر با ابتکار مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و حمایت وزیر نفت و رئیس جمهور، نقطه عطفی در مصرف بهینه گاز در زمستان ۱۴۰۳ بوده است.

به گفته موسوی، بیش از ۷۳ درصد افراد در نظرسنجی اعلام کردند که این پویش را به خوبی درک کرده و با این پیشنهاد همراه شدند.

مطالب مرتبط

مدیرعامل (2)

حمل و نقل جایگاه لجستیک در فجرجم دارد.

سرپرست حمل و نقل

بیش از ۳ هزار نفر ساعت خدمت رسانی امور حمل و نقل در جنگ ۱۲ روزه

الکتروموتور

الکتروموتور ۱۲۰۰ کیلووات داخلی با موفقیت نصب و راه‌اندازی شد.

photo22757361639

تقدیراز پژوهشگر فعال طرح نظام در هفته پژوهش

photo22727006489

الکترونیکی شدن ۳۱ فرم پرکاربرد سازمانی در شرکت پالایش گاز فجر جم

DSC00071

راه‌اندازی موفقیت‌آمیز سیستم اسکادا در شرکت پالایش گاز فجر جم