خدمت به خانواده های کارکنان یکی از مولفه های مهم تعلق سازمانی است.
دمت به خانوادههای کارکنان، سرمایهگذاری هوشمندانهای است که باید به صورت جدی در دستور کار مدیر اجرایی مجتمع قرار گیرد، زیرا که این امر بر خدمت کارکنان در محل کار آنها تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.
خدمت به خانواده های کارکنان یکی از مولفه های مهم تعلق سازمانی است.
سرپرست شرکت پالایش گازفجرجم گفت: خدمت به خانوادههای کارکنان، سرمایهگذاری هوشمندانهای است که باید به صورت جدی در دستور کار مدیر اجرایی مجتمع قرار گیرد، زیرا که این امر بر خدمت کارکنان در محل کار آنها تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.
وی افزود: هنگامی که کارمند ببیند سازمان دغدغه رفاه و آسایش خانواده اش را دارد، نهتنها آرامش خاطر پیدا میکند، بلکه این احساس قدردانی را با تعهد و اشتیاق بیشتر در کار جبران میکند.
ما شرکت پالایش گازفجرجم یک مجموعه و خانواده بزرگ قلمداد می شویم که در جهت تعالی و اهداف سازمان نیازمند آرامش بیش تر در محل زندگی خود هستیم و انشالله این مهم به شکل جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
این اقدام، سازمان را از یک محیط کار صرف به یک “خانواده بزرگتر” تبدیل میکند و انگیزه درونی قدرتمندی برای عملکرد بهتر ایجاد خواهد شد.
دکتر خدری در بخش دیگری از اظهارات خود از تلاش های مدیر اجرایی سابق مجتمع مسکونی پارس جم نیز تقدیر کرد. وی اظهار داشت: فعالیت ها و تلاش های گسترده و پر مشقتی در مجتمع مسکونی طی سالهای گذشته انجام شده است و من از همه این عزیزان تشکر می کنم.
سرپرست شرکت پالایش گازفجرجم ، تغییر و جابجایی را ذات مدیریت دانست و تصریح کرد: مدیر سابق مجتمع مسکونی فرد سیستمی، فنی و توانمند است و از ظرفیت وی در پالایشگاه استفاده خواهیم کرد.
وی همچنین با اشاره به تجربه گرانقدر سرپرست جدید مجتمع مسکونی پارس جم، برای وی نیز آرزوی توفیق و خدمت گذاری موثرتر برای ساکنین کرد.