اعزام 80 نفر از کارکنان پالایشگاه فجربه نمایشگاه نفت وگاز تهران
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم گفت: بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ، در تاریخ 16 الی 19 اردیبهشت 96 برگزار می شود ومانند سالهای گذشته حضور موثری خواهیم داشت. به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم،نعمت الله جمالی خاطرنشان کرد:طی تصمیم جمعی که در کارگروه مربوطه گرفته شده است انشالله تعداد 80 نفر از کارکنان،از بخش های مختلف به این نمایشگاه اعزام خواهند شد.
رئيس روابط عمومي خبرداد:
اعزام 80 نفر از كاركنان پالايشگاه فجربه نمايشگاه نفت وگاز تهران
رئيس روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم گفت: بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ، در تاریخ 16 الی 19 اردیبهشت 96 برگزار می شود ومانند سالهاي گذشته حضور موثري خواهيم داشت.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،نعمت الله جمالي خاطرنشان كرد:طي تصميم جمعي كه در كارگروه مربوطه گرفته شده است انشالله تعداد 80 نفر از كاركنان،از بخش هاي مختلف به اين نمايشگاه اعزام خواهند شد.
وي افزود: اداره كالا وكميته فني و بازرگاني بيشترين تعداد اعزام كننده به اين نمايشگاه خواهند داشت وسهم اعزام نيروي انساني در ديگر واحد ها نيز به تفكيك اعلام شده است.
رئيس روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم تصريح كرد: مهمترین مأموریت ما حضور موثرتر و بی دغدغه كاركنان در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران است وانشالله ضمن تهيه خبر وعكس از حضور همكاران ، نظر سنجي نيز انجام خواهد شد.
وي در بخش ديگري از اظهارات خود نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران را از نظر گستردگی و تعدد شرکت کنندگان در زمره پر اهمیت ترین نمایشگاه های تخصصی در حوزه صنعت نفت و گاز در سطح جهان دانست واظهار داشت: انتظار مي رود تمامي كاركنان بهترين استفاده را از اين ظرفيت مهم داشته باشند.
جمالي تصريح كرد: مدت حضور افراد اعزام شونده در اين نمايشگاه به نسبت سالهاي گذشته بيشتر خواهد بود و همكاران مي توانند با آسودگي خاطر نسبت به زمان از ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز بازديد كنند.
وي با تاكيد به سال “اقتصاد مقاومتي ؛ توليد واشتغال يادآور شد: آشنایی با صنعتگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نسبت به دستاوردهای نوین صنعت واستفاده از ظرفيت هاي توليد كنندگان داخلي از مهم ترين اهداف اعزام همكاران به اين نمايشگاه خواهد بود.
رئيس روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم گفت: ازتمامي كاركنان كه قصد اعزام به بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران دارند خواسته شده است حتما گزارشي علمي وفني از بازديد خود را جهت پايش و استفاده بهينه در اختيار روساي واحد خود قرار دهند.
وي ایجاد حس خود باوری و خود اتکایی در نیروهای متخصص و مدیران شركت پالايش گازفجرجم را يك افتخاري براي صنعت نفت وگاز كشور دانست و ابراز اميدواري كرد نمايشگاه امسال فرصت هاي جديدي را پيش روي كاركنان باز كند.