اعزام کارکنان به بیست‌وپنجمین نمایشگاه‌ نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
31 ژانویه 2021
دیدگاه ها:
139911121

رئيس روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم گفت: امسال كاركنان اين شركت در 4 گروه 10 نفره به بیست‌وپنجمین نمایشگاه‌ نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اعزام شدند.

رئيس روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم گفت: امسال كاركنان اين شركت در 4 گروه 10 نفره به بیست‌وپنجمین نمایشگاه‌ نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اعزام شدند.
وي افزود:  نمایشگاه امسال به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و بازدید از این نمایشگاه با تدابیری که اندیشیده شده، ویژه متخصصان و فعالان صنعت نفت بوده است.
مهندس سيد مهدي احمدي ادامه داد: انشالله حضور كاركنان شركت در این نمایشگاه سبب ارتقاء دانش عمومي آنها در زمينه توانمندي هاي شركت هاي داخلي بوده باشد و همكاران  از اين فرصت نهايت استفاده را كرده باشند.
وي تصريح كرد: اعزام كاركنان پالايشگاه نيز بر اساس اعلام سهميه واحدهاي آنها بوده است و طي دوره برگزاري نمايشگاه به مدت 4 روز ادامه داشت.
گفتني است نمایشگاه بیست‌وپنجم با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت و برنامه‌های آینده برگزار شد.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم