برگزاری سومین نشست ماهیانه شورای پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گازفجرجم
سومین نشست ماهیانه شورای پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گازفجرجم در دفتر روابط عمومی و امور فرهنگی مجتمع مسکونی پارس جم برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،در اين نشست كه علاوه بر شوراي پايگاه تعدادي از همكاران جوان نيز حضور داشتند ابتدا فرمانده پايگاه ضمن تشكر از اعضاي شوراي پايگاه بسيج و ديگر همكاراني كه با پايگاه همكاري مي كنند گفت: به اين دليل كه ما بسيجي هستيم مي بايست در محيط كار احساس مسئوليت بيشتري داشته باشيم.
وي افزود: همه كساني كه به فيض عظيم شهادت نائل شده اند اعم از جنگ تحميلي و مدافعان حرم فعاليت هاي خود را از بسيج آغاز كرده اند.
عبدالحسن زماني ادامه داد: ميخواهيم با استفاده از حضور شما در بسيج حركت جديدي آغاز كنيم كه منشأ بركاتي براي نظام باشد.
در پايان اين نشست مهندس طاهري مدير اجرائي مجتمع مسكوني پارس جم طي سخناني بيان داشتند همكاران بسيجي مي بايست از بقيه همكاران جلوتر باشند و هميشه در پي اين باشند كه بارهائي كه جا مانده و كسي نيست كه آنها را از زمين بلند كند بردارند.
وي تصريح كرد: امروز از بسيجيان توقع مغز افزاري بايد داشته باشيم و هر كجا كه امكانات كمي هست آنان بايد راهگشا باشند و در همان موارد گره مشكلات كشور را باز كنند.
در پايان مراسم هم ضيافت افطاري با حضور سرگرد ريزي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه حضرت عباس(ع)، سروان باقري فرمانده حوزه مقاومت بسيج كارگري شهيد تندگويان شهرستان جم و مهندس طاهري مدير اجرائي مجتمع مسكوني پارس جم برگزار گرديد.