برگزاری پنجمین همایش تقدیر از برترین های نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گازفجرجم
پنجمين همايش تقدير از برترين هاي نظام همياري و مشاركت شركت پالايش گازفجرجم با حضور مديرعامل،روساي و جمع زيادي از كاركنان در محل نمازخانه غدير برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،در اين همايش مهندس نجفي مديرعامل شركت، اهميت كار تيمي و مشاركت هاي گروهي كاركنان در بخش هاي مختلف را بار ديگر مورد تاكيد قرار داد.
وي گفت:توليد پالايشگاه اكنون در سطح مطلوب خود قرار دارد و نگه داشتن اين سطح از پايداري بدون مشاركت مجموعه نيروي انساني و كاركنان امكان پذير نخواهد بود.
عبدالصمد نجفي ادامه داد: خداوند بزرگ را شاكر هستيم كه در اين سرماي زمستان، خانه هاي مردم را در جاي جاي ميهن اسلامي گرم نگه مي داريم و نقش مهمي در تامين انرژي كشور داريم.
در اين همايش مهندس پولاديان نيز بعنوان رئيس نظام همياري و مشاركت پالايشگاه طي سخناني كوتاه از كليه مديران و كاركنان به خاطر همراهي در برنامه هاي اين نظام قدرداني كرد.
دبير نظام همياري و مشاركت شركت پالايش گازفجرجم نيز در اين همايش گفت: بدون شك اين شركت در ميان ديگر شركت هاي پالايشي در حوزه هاي مختلف مشاركتي ممتاز است و مايه الگوي ديگر سازمان هاست.
وي افزود:ما تلاش خواهيم كرد كار تيمي خود را با الگو گرفتن از اهداف نظام مشاركت روز به روز تقويت كنيم و عملكرد ما نشان مي دهد كه در آينده نيز حرف هاي مهمي براي گفتن داريم.
امین اله منصوری آرخلونيز با اشاره به كسب تنديس برنزين شركت در جشنواره ملي مشاركت در سال گذشته گفت: در حال حاضر 11 تيم هم انديشي در نظام مشاركت شركت فعال هستند ودر جهت نهادينه كردن فرهنگ مشاركت در سازمان تلاش مي كنند.
در پايان اين همايش برترين هاي حوزه هاي مختلف مورد تجليل قرار گرفتند.
