بیش از 240 هزار نفر ساعت آموزش درشرکت پالایش گازفجرجم
سرپرست اداره آموزش شرکت پالایش گازفجرجم در نشست هماهنگی دوره های آموزشی این شرکت برای نیمه دوم سال جاری گفت: در 5 ماهه نخست سال جاری بیش از 240 هزار نفر ساعت آموزش درشرکت پالایش گازفجرجم برای کارکنان اجرا شده است.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم ، اكبر ناظمي خاطرنشان كرد:اين ميزان دوره هاي اموزشي نشان دهنده اهتمام جدي به امر آموزش و توجه به تقويت دانش عمومي كاركنان است.
وي افزود: در حال حاضر نفر ساعت اموزش كاركنان رسمي اين شركت از ابتداي سال جاري تا كنون به 42 ساعت مي رسد كه به نسبت مدت مشابه امار بسيار خوبي است.
سرپرست اداره آموزش شركت پالايش گازفجرجم در بخش ديگري از اظهارات خودبا اشاره به دوره هاي كارآموزي در اين شركت خاطرنشان كرد: در طول تابستان جاري بيش از 120 كارآموز از نقاط مختلف كشور در اين شركت دوره هاي تخصصي خود را به پايان رساندند كه غالب آنها بومي شهرستان جم واستان بوشهر بودند.
وي اضافه كرد:اين افراد عموما در بخش هاي فني وتعدادي نيز اداري مشغول به كارآموزي شدند وبدون شك تجربه خوبي در مسير اشتغال آنان در ديگر دستگا هها فراهم شده است.