تقدیر از فعالان برنامه های قرآنی در شرکت پالایش گازفجرجم
دبیرشورای اقامه نماز شرکت پالایش گازفجرجم گفت: با هدف ترویج فرهنگ قرآن وقرآن خوانی در میان همکاران این شورا تصمیم گرفته شد از فعالان این عرصه تقدیر شود.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم، سيد يوسف موسوي گفت: در حال حاضر در طول هر هفته دو روز و به مدت دو ساعت در محل نمازخانه غدير جمعي از همكاران به تجويد و روخواني قرآن مي پردازند.
وي افزود: يكي از كاركنان قرآني كه خوشبختانه تجربه خوبي نيز دارد ؛با روش علمي تر در كنار كاركنان به آموزش صحيح قرآن مي پردازد كه تاكنون مورد رضايت واستقبال نيز قرار گرفته است.
دبيرشوراي اقامه نماز شركت پالايش گازفجرجم انتقال تجربيات علمي شركت كنندگان در زمينه هاي مذهبي و روخواني قرآن و همچنين توسعه روحيه قرآني و معنوي را از ديگر اهداف نشست هاي قرآني در شركت پالايش گازفجرجم دانست.
وي گفت: خوشبختانه شركت پالايش گازفجرجم ظرفيت هاي خوب قرآني نيز دارد و ما كاركناني داريم كه حافظ كل قرآن ويا چند جزء قرآن است و مي توانيم از حضور اين عزيزان نيز بيشتر بهره مند شويم.
موسوي اظهار داشت: شوراي اقامه نماز شركت پالايش گازفجرجم داراي اساسنامه داخلي است و در طول ماه فعاليتهاي زيادي در حوزه هاي مختلف مديريت اقامه نماز ودوره هاي آموزشي صورت ميگرد.
وي ادامه داد: شوراي اقامه نماز ماهانه جلسات منظمي نيز برگزار مي كند وانشاالله برنامه هاي مختلفي براي پرفروغ تر شدن فرهنگ نماز وقرآن در سطح شركت اجرا خواهيم كرد.