جایزه ملی مدیریت انرژی به شرکت پالایش گاز فجرجم رسید

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
29 ژوئن 2022
دیدگاه ها:
14010485

این جایزه بر اساس تفاهم نامه مشترک فی مابین سازمان مدیریت صنعتی، سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ملی استاندارد ایران بصورت سالیانه اجرا می گردد که تمامی موارد اجرایی از سوی سازمان مدیریت صنعتی مدیریت می شود.  

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم ، جایزه ملی مدیریت انرژی در چهار بخش اعطا می گردد که صنایع انرژی بر و صنایع منتخب تولید کننده تجهیزات مصرفی کننده انرژی  و همچنین پروژه های صرفه جویی در مصرف انرژی را نیز شامل می شود.
 شرکت پالایش گاز فجر جم در بخش پروژه های صرفه جویی در مصرف انرژی با پروژه “جایگزینی فرایند Electro Dialysis با فرایند Reverse Osmosis”در این جایزه شرکت کرده که موفق به کسب تندیس برنزی تک ستاره گردیده است.
 با اجرای این پروژه علاوه بر از سرویس خارج نمودن واحد تبخیر، مصرف انرژی بر مبنای گاز سوخت به میزان ۵ میلیون استاندارد مترمکعب در سال کاهش یافته است.
 اين ميزان كاهش گاز سوخت معادل كاهش انتشار گازهاي گلخانه اي به ميزان ۱۰ هزار تن در سال می باشد.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم