روابط عمومی دیجیتال، پیش‌نیاز مدیریت حرفه‌ای افکار عمومی

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
30 اردیبهشت 1404
دیدگاه ها:
photo18753054079

برخلاف برخی دستگاه‌ها که با صرف هزینه‌های بالا و اقدام‌های غیرحرفه‌ای به مقابله با جنگ روانی می‌پردازد، شرکت ملی گاز ایران با اتکا به چارچوب‌های حرفه‌ای و منابع محدود، اقدام‌های مؤثر و هدفمندی را در حوزه ارتباطات سازمانی انجام داده است.

روابط عمومی دیجیتال، پیش‌نیاز مدیریت حرفه‌ای افکار عمومی

سعید توکلی، معاون وزیر نفت در امور گاز بر ضرورت بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتال، اطلاعات دقیق و نگاه حرفه‌ای در ارتباطات سازمانی تأکید کرد و گفت: برخلاف برخی دستگاه‌ها که با صرف هزینه‌های بالا و اقدام‌های غیرحرفه‌ای به مقابله با جنگ روانی می‌پردازد، شرکت ملی گاز ایران با اتکا به چارچوب‌های حرفه‌ای و منابع محدود، اقدام‌های مؤثر و هدفمندی را در حوزه ارتباطات سازمانی انجام داده است.

حدود ۷۴ درصد از سبد سوخت ما گاز است و ۸۵ درصد نیروگاه‌ها به گاز متصل‌ هستند. هیچ کشوری در جهان چنین سهم بالایی از گاز ندارد.

shana.ir

مطالب مرتبط

مدیرعامل (2)

حمل و نقل جایگاه لجستیک در فجرجم دارد.

سرپرست حمل و نقل

بیش از ۳ هزار نفر ساعت خدمت رسانی امور حمل و نقل در جنگ ۱۲ روزه

الکتروموتور

الکتروموتور ۱۲۰۰ کیلووات داخلی با موفقیت نصب و راه‌اندازی شد.

photo22757361639

تقدیراز پژوهشگر فعال طرح نظام در هفته پژوهش

photo22727006489

الکترونیکی شدن ۳۱ فرم پرکاربرد سازمانی در شرکت پالایش گاز فجر جم

DSC00071

راه‌اندازی موفقیت‌آمیز سیستم اسکادا در شرکت پالایش گاز فجر جم