مهندس احمدی تشریح کرد:برنامه های ماه مبارک رمضان در شرکت پالایش گازفجرجم

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
28 فروردین 1400
دیدگاه ها:
140001283

مهندس احمدي با تبریک حلول ماه مبارک رمضان  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران اظهار داشت: رمضان ماه بندگي خدا و استجابت دعاست واز خداوند متعال مي خواهيم همه را از شر ويروس منحوس كرونا نجات دهد.

مهندس احمدی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران اظهار داشت: رمضان ماه بندگی خدا و استجابت دعاست واز خداوند متعال می خواهیم همه را از شر ویروس منحوس کرونا نجات دهد.
وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت برگزاری هر نوع مراسم حضوری در این ماه مبارک، تلاش شده است در بخش های مختلف برنامه هایی که امکان اجرا دارد به صورت مجازی برگزار کنیم که به برخی از آنها اشاره می کنم:
مسابقه مجازی روزانه بعنوان هر جزء یک سوال
تجلیل از فرهیختگان و فعالان قرانی شرکت
حمایت ازموسسات قرآنی مستقر در شهرستان وشهر سیراف و تقدیر از دست اندرکاران و قرآن آموزان نمونه این موسسات بر اساس مسئولیت های اجتماعی
برگزاری مسابقات قرآنی در سه بخش صوت، حفظ و روخوانی در بین همکاران و خانواده ها و همچنین افراد علاقه مند در شهرستان و شهر سیراف و اهدا جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم هر رشته.
 برنامه ریزی جهت هماهنگی با یکی از قاریان مطرح کشوری جهت برپایی یک دوره کلاس مجازی ویژه همکاران محترم.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم