مهندس هاشمی مدیرعامل محترم شرکت پالایش گازفجرجم؛ طی پیامی نوروز باستانی را به عموم کارکنان تبریک گفت

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
20 مارس 2024
دیدگاه ها:
photo10430167174

از خداوند بزرگ می خواهم که همراه با بهار طبیعت، زندگی یکایک مردم ایران زمین، همکاران گرانقدرم در شرکت پالایش گازفجرجم و خانواده های شریف آنان را به بهترین شکل ممکن " احسن الحال" گرداند و نور شادی را بر قلوب آنها بتابد.

به نام خالق هستی

بخش یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

در واپسین و آخرین ساعات از سال ۱۴۰۲ قرار داریم و سال نو همزاد با نسیم دل نشین قرآن کریم و پیام امید به آینده ای روشن تر از راه رسیده است.

از خداوند بزرگ می خواهم که همراه با بهار طبیعت، زندگی یکایک مردم ایران زمین، همکاران گرانقدرم در شرکت پالایش گازفجرجم و خانواده های شریف آنان را به بهترین شکل ممکن ” احسن الحال” گرداند و نور شادی را بر قلوب آنها بتابد.

همکاران عزیز و ارجمند؛ در سالی که گذشت با کمک هم و با اتکال به خداوند متعال، منشاء خدمات ارزشمندی برای ایران اسلامی بودید و اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌ها وپشتکار شما در انجام امور محوله به منظور پیشبرد اهداف شرکت ملی گازایران، فرارسیدن نوروز باستانی را به امید دستیابی به موفقیت های بیش تر، خدمت شما و خانواده های محترم تان صمیمانه شادباش می‌گویم.

عزت و کامیابی همه را از خداوند متعال آرزومندم.

سید محمد مهدی هاشمی / مدیرعامل

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم