نشست مدیرعامل با فرماندار جم، مدیرعامل آب منطقه ای استان بوشهر و هیئت همراه

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
24 جولای 2022
دیدگاه ها:
140105211

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم، نشست مهندس هاشمی مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با مدیرعامل آب منطقه ای استان بوشهر و هیئت همراه و با حضور فرماندار جم برگزار گردید

این نشست نظر به اهمیت تکمیل طرح سد باغان و خطوط انتقال آب آن تا تاسیسات آبرسانی تنگمان به منظور تامین سه میلیون مترمکعب آب پایدار در سال مورد نیاز شرکت پالایش گاز فجر جم صورت گرفت.
 در همین راستا مفاد تفاهم نامه الحاقیه شماره دو پروژه مذکور با هدف تنظیم برنامه زمان بندی و ساختار  جدید با قابلیت تکمیل، بهره برداری پروژه بصورت کامل و جامع و نیز تقویت مالی وزارت نیرو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان به امضاء طرفین رسید.
 مهندس هاشمی با اشاره به کمبود آب در شهرستان جم و دغدغه های تامین آب صنعت و محیط پیرامونی، لزوم تسریع در اتمام پروژه را خواسته پالایشگاه فجر جم دانستند.
 ایشان ضمن تقدیر از بخش عملیاتی پروژه و مجموعه فرمانداری جم عنوان کردند که نقش حمایتی پالایشگاه بیش از پیش خواهد بود.
 در ابتدای جلسه؛ مهندس ملکی مدیر پروژه انتقال آب سد باغان،پیشرفت پروژه را ۸۳ درصد بیان کردند و ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته تاکنون ازجمله ۲۱ کیلومتر لوله گذاری ، ساخت مخازن و حوضچه ها و … مهم ترین چالش پیشرو را تامین اعتبار جهت خرید اقلام باقی مانده و خط انتقال برق به سد عنوان نمودند.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم