پالایشگاه فجرجم آماده دریافت و تولید حداکثری گاز است
مهندس عبدالصمد نجفي اظهار داشت: با پايان يافتن عمليات مهم تعميرات اساسي و نوسازي اكنون تمامي واحدهاي شيرين سازي شركت در مدار توليد قرار دارد.
رئيس بهره برداري شركت پالايش گازفجرجم:
پالايشگاه فجرجم آماده دريافت و توليد حداكثري گاز است
مهندس عبدالصمد نجفي اظهار داشت: با پايان يافتن عمليات مهم تعميرات اساسي و نوسازي اكنون تمامي واحدهاي شيرين سازي شركت در مدار توليد قرار دارد.
وي افزود: بهره بردار از مراحل ابتدايي آماده سازي تجهيزات پالايشگاه جهت انجام تعميرات اساسي و از كاراندازي واحد ها قبل از تعميرات اساسي و نظارت در تكميل و راه اندازي اقدامات بسيار گسترده اي انجام داده است و اكنون خوشبختانه با توكل بر خداوند متعال آماده دريافت حداكثري گاز خواهيم شد.
گفتني است شركت پالايش گازفجرجم خوراك خود را از حوزه هاي گازي نار،كنگان و عسلويه دريافت مي كند و هر ساله در اوج زمستان نقش مهمي در تامين انرژي كشور دارد