کوهنوردی کارکنان پالایشگاه در کوهستان های اطراف شهرستان جم
برنامه کوهنوردی کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم در مناسبت های مختلف درکوههای منطقه همچنان ادامه دارد واین برنامه مورد استقبال کارکنان ورزش دوست نیز قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،رئيس هيات كوهنوردي شركت در گفتگويي كوتاه با ما گفت: هفته گذشته از شهرك پرديس تا دميده در مسير جم – سيراف كوهنوردي كرديم و راس ساعت 6:00 صبح از مقابل بازارچه شهرك توحيد با يك دستگاه اتوبوس كاركنان به ابتداي مسير كوهنوردي رسيدند.
وي افزود: ابتدا ودر ساعت 7 ورزشكاران به محلي بنام به قدمگاه رسيده پس از استراحت كوتاهي مسير را ادامه داده وبه دو گلي رسيديم ودر آنجا به سبب وجود ابر ومه جذابيت خاصي به كوهنوردي داده بود .
محمدپور ادامه داد: اين كوهنوردي نيز پس از 14 ساعت به پايان رسيد و در طول مسير از منظرگاههاي طبيعي كه همگي جذابيت خاصي داشتند بهره برديم و با گذشت بيس از ده سال از كوهنوردي براي اولين بار بود كه اين هفته با يكي راهنما مجرب جمي در اين مسير زيبا كوهنوردي صورت گرفته است.
وي تعداد كوهنوردان شركت در ديگر برنامه كوهنوردي را نيز 23 نفراعلام كرد وگفت: برنامه کوهپیمائی از مناطق چاهه – پهگو-طاقو – دوگلی – قدمگاه – پلنگی نيز بسيار مورد توجه ورزشكاران قرار گرفت.