افزایش 20 درصدی معاینات دوره ای کارکنان در مقایسه با مدت مشابه

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
04 نوامبر 2017
دیدگاه ها:
139608131

دبیر کارگروه معاینات دوره ای شرکت پالایش گازفجرجم گفت: خوشبختانه در 6 ماهه نخست سال جاری شاهد استقبال کارکنان از روند معاینات دوره ای در شرکت بودیم ، به طوری که روند مراجعه افراد به مرکز سلامت 20 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 95 رشد نشان می دهد.

سيد ايمان موسوي زاده افزود: مركز سلامت شركت همچنان آماده انجام معاينات دوره اي همكاران است و انتظار داريم تا پايان سال جاري 100 درصد كاركنان معاينات دوره اي خود را به سرانجام برسانند.
وي اضافه كرد: كارگروه معاينات دوره اي شركت به صورت منظم تشكيل جلسه مي دهد و روند سلامتي كاركنان همواره يكي از دغدغه هاي اصلي اين كارگروه مي باشد.

مطالب مرتبط

IMG_20260524_122258_308

تداوم دوره های آموزش در شرایط مجازی؛ ثبت ۶ هزار نفر ساعت در خردادماه

photo28124501539

انتشار بیست و دومین شماره مجله الکترونیکی پالایشگاه فجرجم

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)