افزایش 20 درصدی معاینات دوره ای کارکنان در مقایسه با مدت مشابه
دبیر کارگروه معاینات دوره ای شرکت پالایش گازفجرجم گفت: خوشبختانه در 6 ماهه نخست سال جاری شاهد استقبال کارکنان از روند معاینات دوره ای در شرکت بودیم ، به طوری که روند مراجعه افراد به مرکز سلامت 20 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 95 رشد نشان می دهد.
سيد ايمان موسوي زاده افزود: مركز سلامت شركت همچنان آماده انجام معاينات دوره اي همكاران است و انتظار داريم تا پايان سال جاري 100 درصد كاركنان معاينات دوره اي خود را به سرانجام برسانند.
وي اضافه كرد: كارگروه معاينات دوره اي شركت به صورت منظم تشكيل جلسه مي دهد و روند سلامتي كاركنان همواره يكي از دغدغه هاي اصلي اين كارگروه مي باشد.