آغاز اعزام کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم به جزیره تفریحی کیش

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
12 بهمن 1395
دیدگاه ها:
139511123

رئیس منابع انسانی شرکت پالایش گازفجرجم از آغاز اعزام بیش از 800 نفر از کارکنان صنعت گاز به بندر تفریحی کیش هم زمان با راه اندازی مجدد فرودگاه توحید جم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم،احمدرحیمی حیاتی خاطرنشان کرد: از  تعداد800 نفر اعزامی بیش از 560 نفر متعلق به شرکت پالایش گازفجرجم ومابقی از همکاران ما در بهداشت و درمان صنعت نفت خواهد بود.
وی افزود: اعزام همکاران به تورتفریحی کیش تا 14 اسفند ادامه خواهد داشت و هر هفته در دو نوبت شنبه وچهارشنبه شاهد این پرواز به مقصد کیش خواهیم بود.
رئیس منابع انسانی شرکت پالایش گازفجرجم ابراز امیدواری کرد با راه اندازی پروازهای بیشتر به سایر مناطق کشور در سال جدید،ظرفیت های بیشتری برای اعزام همکاران به مناطق زیارتی و تفریحی ایجاد شود.
وی با تشکر از پیگیری های دایم مدیرعامل پالایشگاه  نسبت به توجه بیشتر به مسائل رفاهی و سلامت کارکنان تصریح کرد: منابع انسانی شرکت آمادگی ایجاد تحول در بخش های استراحت کارکنان اقماری کار وتقویت کیفیت غذا در همه رستوران های شرکت است.
رحیمی گفت: از دیگر واحدهای مرتبط می خواهیم زمینه های توسعه خدمات دهی مناسب تر به تمامی بخش ها وکارکنان وکارگران را فراهم کنند تا منابع انسانی نسبت به اجرایی شدن برنامه های خود اقدامات لازم را انجام دهد.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم