احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.
وزیر نفت با اشاره به اینکه بنابر تقسیمکار در روند بازسازی تأسیسات آسیبدیده در جنگ، برای نخستین بار به شرکت ملی گاز ایران مسئولیتی تازه واگذار شده است، بیان کرد: برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود اما باسازی دو پالایشگاه گازی عسلویه اقدامی بسیار پیچیدهتر و فرصتی بینظیر برای اثبات توانمندی شرکت ملی گاز ایران در زمینه مشارکت در پروژههای بزرگ خواهد بود.
احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.
وزیر نفت با اشاره به اینکه بنابر تقسیمکار در روند بازسازی تأسیسات آسیبدیده در جنگ، برای نخستین بار به شرکت ملی گاز ایران مسئولیتی تازه واگذار شده است، بیان کرد: برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود اما باسازی دو پالایشگاه گازی عسلویه اقدامی بسیار پیچیدهتر و فرصتی بینظیر برای اثبات توانمندی شرکت ملی گاز ایران در زمینه مشارکت در پروژههای بزرگ خواهد بود.
وزیر نفت با اعلام اینکه کارکنان صنعت نفت در جنگ رمضان بار دیگر صحنههای افتخارآمیزی رقم زدند، گفت: جهاد واقعی صنعت نفت، بازسازی تأسیسات آسیبدیده در این جنگ است، هسمو با این هدف برای نخستین بار مسئولیتی تازه مبنی بر باسازی دو پالایشگاه گازی در عسلویه به شرکت ملی گاز ایران واگذار شده است.
حضور میدانی وزیر؛ رمز موفقیت وزارت نفت در جنگ رمضان.
سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز در این نشست ضمن قدردانی از تمام نیروهای عملیاتی و مسئولان این شرکت گفت: شهادت میدهم که شخص آقای پاکنژاد بهعنوان وزیر نفت، از نخستین روز جنگ رمضان لباس رزم به تن داشت و با برگزاری نشستهای روزانه و تصمیمگیریهای بهموقع در همه بخشها با مدیریت یکپارچه، تصمیمگیریها و پیگیریهای بهموقع و هوشمندانه، زمینه موفقیت در عرصههای مختلف از جمله تداوم گازرسانی و سوخترسانی و بهویژه تداوم صادرات نفت در پیچیدهترین شرایط را فراهم کرد، وزیر نفت نیز در نشستهای روزانه اوضاع را رصد میکرد و تصمیمهای بهموقع و مثبت در عبور از این شرایط بسیار مؤثر بود. وی با بیان اینکه در طول جنگ رمضان با بهرهگیری از تجربههای ارزنده جنگ ۱۲روزه و استفاده از سازوکارهای ارتباطی، مدیریت بحران در زمینه گازرسانی به بخشهای مختلف به بهترین شکل انجام شد، افزود: در طول این مدت، تعداد زیادی نشست ستاد بحران با حضور مسئولان برگزار و اتخاذ همین تدابیر و مدیریت مصرف گاز سبب شد با وجود آسیب به پالایشگاههای گازی، هیچ اخلالی در روند گازرسانی در بخشهای مختلف مصرفکننده ایجاد نشود.