ارتقاء سطح خدمت در حوزه درمان مطالبه جدی مردم منطقه و کارکنان صنعت نفت است

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
20 مهر 1402
دیدگاه ها:
140207191

مهندس هاشمی در دیدار با سرپرست سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت ایران: ارتقاء سطح خدمت در حوزه درمان مطالبه جدی مردم منطقه و کارکنان صنعت نفت است

مهندس هاشمی در دیدار با سرپرست سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت ایران:

ارتقاء سطح خدمت در حوزه درمان مطالبه جدی مردم منطقه و کارکنان صنعت نفت است

از جنوب استان فارس تا شمال هرمزگان از بهداشت و درمان منطقه، خدمات می گیرند و توسعه بیمارستان توحید جم یک ضرورت است.

عقد قرارداد توسعه بیمارستان تمام شده و پیمانکار مدتی است کار خود را آغاز کرده است.

وضعیت خدمات درمانی در این منطقه نه تنها همیشه دغدغه خاطر کارکنان نفت و گاز است، بلکه مردم پیرامون نیز انتظارات به حقی دارند.

بهبود خدمات درمانی بیمارستان توحید، بدون همکاری شرکت های زیرمجموعه نفت در منطقه امکان پذیر نیست و ما تمام اهتمام خود را در این زمینه به کار خواهیم برد.

همه شرکت های منطقه باید به کمک بیمارستان توحید در جهت خدمت رسانی مطلوب تر باشند و رضایتمندی حداکثری مراجعین، می بایست اولویت همه ما باشد.

در حالی که شرکت پالایش گازفجرجم، میلیاردها تومان از بهداشت و درمان صنعت نفت مطالبه دارد اما همواره ارتباط و همکاری تنگاتنگی با حوزه درمان منطقه داشتیم.

نظرسنجی از جامعه ذینفع درباره انتظارات و کیفیت خدمات درمانی منطقه، به صورت علمی و دقیق باید صورت گیرد و نتایج این نظرسنجی مورد توجه جدی قرار گیرد.

گفتنی است در ادامه این نشست مطالبات دقیق تر و جزیی تر کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم از بهداشت و درمان صنعت نفت توسط مهندس هاشمی تشریح شد.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم