اعلام برنامههای هفته سلامت در شرکت پالایش گازفجرجم
مسئول ارشد بهداشت صنعتي و دبير كميته سلامت كاركنان شركت پالايش گازفجرجم برنامه هاي هفته سلامت در اين شركت را تشريح كرد.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،حميد قائدي خاطرنشان كرد: شعار امسال هفته سلامت «زندگی سالم، با نشاط و امید» نام گذاری شده است وانشالله شاهد مشاركت كاركنان در برنامه هاي هفته سلامت خواهيم بود.
وي افزود: برگزاري يك دوره مسابقه كتبي به منظور گراميداشت هفته سلامت و ارتقاء سطح آگاهي فرهنگ خود مراقبتي كاركنان نيز از مهم ترين برنامه هاي واحد بهداشت صنعتي شركت براي اين هفته مي باشد.
مسئول ارشد بهداشت صنعتي و دبير كميته سلامت كاركنان شركت پالايش گازفجرجم ادامه داد: چندين حلقه فيلم مرتبط با سلامت كاركنان به همراه سوالات وپاسخنامه هاي مورد نياز در بخش آموزش به اشتراك گذاشته شده است كه افراد با مراجعه به اين قسمت مي توانند در اين مسابقه شركت كنند.
وي اظهار داشت: سمينار آموزشي در فرهنگسراي شهرك توحيد نيز از ديگر برنامه هاي هفته سلامت است كه با مشاركت بهداشت ودرمان شهرستان برگزار مي گردد و انتظار مي رود كاركنان به همراه خانواده هاي خود در اين سمينار نيز شركت كنند.
قائدي كارگاه آموزشي آشنايي با بحران هاي روحي و رواني را از ديگر برنامه هاي هفته سلامت شركت پالايش گازفجرجم دانست كه براي عموم كاركنان برگزار خواهد شد.
وي ادامه داد: همايش بزرگ پياده روي كاركنان از درب ورودي شركت تا محل ساختمان اداري نيز حسن ختام برنامه هاي هفته سلامت كاركنان شركت پالايش گازفجرجم خواهد بود و در اين همايش به تمام شركت كنندگان هديه يادبود داده خواهد شد.