افتتاح و بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی شرکت پالایش گاز فجر جم

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
29 آوریل 2020
دیدگاه ها:
139902107

نیروگاه خورشیدی متصل به شبکه با توان 30 کیلووات، در راستای تعهد به خط مشی سازمان مبنی بر استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، حفظ محیط زیست و مدیریت مصرف انرژی، در شرکت پالایش گاز فجر جم بصورت آزمایشی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم، سرپرست مدیریت مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز فجر جم اظهارداشت: در راستاي سياست هاي كلي ابلاغي مقام معظم رهبري در خصوص بهينه سازي مصرف و كاهش شدت مصرف انرژي و نيز در اجراي ابلاغيه هيات محترم وزيران در تأمين 20 درصد از انرژي مورد نياز ساختمان هاي اداري از محل انرژي هاي تجديدپذير، شركت پالايش گاز فجر جم اقدام به تعریف و اجرای پروژه احداث نيروگاه خورشيدي جهت تامين بخشي از بار الكتريكي مورد نياز ساختمان اداری اين شركت نموده است.
وی تصریح کرد: سامانه مد نظر از نوع متصل به شبكه بوده و با رعايت استاندادهاي ملي و بين المللي و با تأمين اعتبار از محل ردیف بودجه های سرمایه ای مدیریت انرژی و کربن اجرا شده است.
همچنین در ادامه  مهندس حميد اله ورودی از احداث نیروگاه خورشیدی 40 کیلوواتی جهت ساختمان اداری بندر سیراف و احداث نیروگاه 1 مگاوات در پالایشگاه به عنوان برنامه های آتی شرکت جهت تحقق الزامات قانونی خبر دادند.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم