انجام ۵۰ درصدی معاینات طب صنعتی کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
31 آگوست 2022
دیدگاه ها:
14010697

رئیس بهداشت صنعتی شرکت پالایش گازفجرجم، خبر از انجام  ۵۰درصدی معاینات طب صنعتی کارکنان از ابتدای سال تا کنون داد

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم، حمید قائدی با اشاره به اهمیت طب صنعتی برای حفظ سلامت کارکنان که در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور فعالیت دارند ادامه داد؛ در راستای حفظ و ارتقاء سطح سلامت کارکنان و اجرای الزامات سازمانی و فراسازمانی، انجام معاینات طب صنعتی به عنوان یکی از ضرورت های غیر قابل اجتناب تلقی می گردد.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های تدوینی و گزارش دریافتی از مرکز سلامت کار شرکت، تا کنون ۵۰ درصد کارکنان شرکت، معاینات خود را به اتمام رسانده اند.
  قائدی تصریح کرد: در همین راستا سایر کارکنان ادارات و شرکت های پیمانکاری نیز مطابق با تقویم معاینات، نسبت به انجام و اتمام فرآیند معاینات خود اقدام خواهند کرد.
 وی افزود: رویکرد و اولویت بهداشت بر اصل پیشگیری است؛ از این رو واحد بهداشت صنعتی  نیز تمام تلاش خود را بر پیشگیری از بروز بیماری‌ها متمرکز کرده است.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم