بازنشستگان شرکت پالایش گازفجرجم مورد تجلیل قرار گرفتند
بازنشستگان شرکت پالایش گازفجرجم طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شرکت ملی گاز و پالایشگا ههای گازی کشور در منطقه مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،در اين مراسم علاوه بر مدعوين و كاركنان شاغل بيش از 20 نفر از همكاران كه در سال جاري بازنشسته شده اند به همراه خانواده حضور داشتند.
مديرهماهنگي ونظارت بر توليد شركت ملي گاز ايران در اين مراسم ،اقدام شركت پالايش گازفجرجم در تجليل از بازنشستگان را بسيار نيك وارزنده دانست واظهار داشت:من افتخار مي كنم كه يك روز در اين شركت كارآموز بودم .
در اين مراسم مهندس فرهنگ نيز طي سخناني كوتاه ضمن خوش آمدگويي به كاركنان وخانواده هاي آنان گفت: بيش از نيم قرن از فعاليت شركت ملي گاز ايران مي گذرد و امروز درصد بالایی از انرژي مصرفي كشور از توليد گاز تامين مي شود.
وي جايگاه شركت ملي گاز ايران را براي كشور بسيار مهم ، راهبردي واستراتژيك دانست وگفت: شركت پالايش گازفجرجم نيز در 30 سال عمر خود سهم مهمي درافتخارات اين شركت داشته است.
مهندس ثمري مديرسابق هماهنگي ونظارت بر توليد شركت ملي گازايران نيز طي سخناني كوتاهي ، به اهميت توليد گاز در شركت پالايش گازفجرجم از ابتدا تا كنون پرداخت وگفت: خوشبختانه در حال حاضرنيزاين شركت با داشتن مديرعاملي متخصص ومتعهد آينده روشني در پيش رو دارد.
اجراي برنامه هاي هنري و پخش كليپي كوتاه از بازنشستگان شركت نيز از ديگر برنامه هايي بود كه در اين مراسم مورد توجه خانواده هاي كاركنان وميهمانان قرار گرفت.