برگزاری اولین جلسه کارگروه انرژی و کربن
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم اولین جلسه کارگروه انرژی و کربن تحت عنوان جلسه معارفه کارگروه باحضور نماینده شرکت ماهان انرژی معراج ، مشاور پروژه طرح ریزی و استقرار سیستم مدیریت انرژی بر استاندارد ISO-5001 در تاریخ 18/5/96 در سالن کنفرانس برگزار گردید .
درابتداي جلسه آقاي طاهري نماينده مديريت در حوزه مديريت انرژي به اهميت تشكيل كارگروه و لزوم كاهش مصرف انرژي در پالايشگاه پرداختند .سپس گزارشي در خصوص موقعيت پالايشگاه از لحاظ مصرف انرژي و همچنين انتشار گازهاي گلخانه اي توسط آقاي حيدري دبير كارگروه ارائه گرديد . در ادامه جلسه خانم حسيني نماينده شركت ماهان انرژي معراج در خصوص الزامات استقرار سيستم مديريت انرژي ، اهميت استاندارد و شرح وظايف اعضاي كارگروه مطالبي بيان نمودند .