برگزاری بیستمین نشست کمیته راهبردی سلامت کارکنان در شرکت

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
17 فوریه 2025
دیدگاه ها:
IMG_20250218_120248

با توجه به تنگناهای مالی می توان با چابک سازی و بهره گیری از واحد‌های همیار در اجرای برخی از برنامه های بهداشت صنعتی، گام های ارزنده ای در راستای سلامت کارکنان برداریم و این مهم بسیار حائز اهمیت می باشد.

با حضور مدیرعامل و سایر اعضاء:

برگزاری بیستمین نشست کمیته راهبردی سلامت کارکنان در شرکت

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم؛ سرپرست واحد بهداشت صنعتی گفت: در این نشست علاوه بر بررسی مصوبات کمیته پیشین، اهم موضوعات زیر نیز مطرح و مصوب گردید:

  • اولویت بندی، انتخاب و اجرای پیشنهادات دریافتی از مشاور با موضوع کاهش آلودگی صوتی نیروگاه جدید
  • تسریع در انجام و تکمیل مراحل طب صنعتی کارکنان رسمی با نظارت رؤسای ادارات و واحدها (حداکثر تا بیست اسفند ماه سال جاری)
  • اجرای پروژه پژوهشی سلامت روان در سال آتی

وی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: با توجه به تنگناهای مالی می توان با چابک سازی و بهره گیری از واحد‌های همیار در اجرای برخی از برنامه های بهداشت صنعتی، گام های ارزنده ای در راستای سلامت کارکنان برداریم و این مهم بسیار حائز اهمیت می باشد.

عرب زاده ضمن تشکر از حضور اعضای کمیته راهبردی سلامت در جلسه گفت: خوشبختانه جلسات کمیته دارای نظم اجرایی مطلوبی بوده و نسبت به اجرای مصوبات آن نیز پیگیری های لازم صورت می پذیرد.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم