بهمن ماه آخرین مهلت انجام معاینات طب صنعتی کارکنان رسمی

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
29 ژانویه 2025
دیدگاه ها:
عرب زاده

بر اساس دستورالعمل معاینات طب صنعتی وزارت نفت همه کارکنان شرکت بایستی هر ساله، معاینات خود را انجام دهند تا سلامتی آنها پایش و کنترل گردد.

بهمن ماه آخرین مهلت انجام معاینات طب صنعتی کارکنان رسمی

 مرتضی عرب زاده؛ سرپرست واحد بهداشت صنعتی شرکت گفت: بر اساس دستورالعمل معاینات طب صنعتی وزارت نفت همه کارکنان شرکت بایستی هر ساله، معاینات خود را انجام دهند تا سلامتی آنها پایش و کنترل گردد.

وی افزود: تا کنون ۸۵ درصد از کارکنان رسمی به مرکز سلامت کار مراجعه کرده که پرونده تعدادی از آنها به دلایلی همچون: عدم انجام ارجاعات پزشکی، عدم انجام شنوایی سنجی بسته نشده و بدیهی است پرونده این افراد پس از تکمیل تمامی مراحل، وارد مرحله صدور نظریه پزشک طب کار خواهد شد.

وی تأکید کرد: با عنایت به دریافت ابلاغیه های بالادستی در صورتی که شاغل، معاینات خود را انجام یا تکمیل ننماید عبارت *تلقی شغل نامناسب برای کارمند* به عنوان نتیجه معاینات،ثبت خواهد شد و تمامی تبعات عدم انجام آن بر عهده خود فرد می باشد.

بنابراین از همکارانی که تا کنون موفق به انجام یا تکمیل معاینات خود نشده تقاضا می شود تا پایان بهمن سال جاری، این مهم را محقق نمایند.

 عرب زاده در پایان گفت: به زودی گزارش به روزه شده ای از آخرین وضعیت معاینات انجام شده را به رؤسای واحدها ارسال خواهیم کرد.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم