به دنبال تثبیت افزایش حداکثری ضریب ایمنی دربزرگترین پالایشگاه گازی کشور هستیم

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
05 سپتامبر 2016
دیدگاه ها:
139506151

سرپرست واحد ایمنی،بهداشت ومحیط زیست شرکت پالایش گازفجرجم در حاشیه بازدید یک گروه گازی هلندی از تاسیسات این شرکت گفت: ما به دنبال تثبیت افزایش حداکثری ضریب ایمنی در پالایشگاه با استفاده از تجربه های دیگران هستیم.

به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم محمدرضا دهقان منشادي خاطرنشان كرد: به زير صفر رساندن حوادث ايمني در پالايشگا ههاي كشور هميشه مورد تاكيد بوده است وما نيز در اين راستا برنامه هاي مختلفي در طول سال داشته ايم.
وي افزود: امروز پالايشگاه فجرجم به نمايندگي تمامي  پالايشگا ههاي كشور ميزبان هياتي از شركت گاز كشور هلند است و تجربه ها وموفقيت هاي ما در شرايط تحريم براي انها بسيار قابل توجه بود.
سرپرست واحد ايمني،بهداشت ومحيط زيست شركت پالايش گازفجرجم تصريح كرد: بازديد از اتاق كنترل مركزي و شيوه توليد گاز در اين پالايشگاه از برنامه هايي بود كه با همراهي جمعي از مديران پالايشگاه انجام شد.
وي ادامه داد: هيات هلندي از كارگاه مركزي اين شركت نيز ديدن كردند و توانايي فني نيروهاي داخلي را در بخش هاي مختلف مورد ارزيابي و تحسين قرار دادند .
منشادي ادامه داد:  حضور در اتاق كنفرانس شركت وتبادل نظر با سرپرستان واحدهاي مختلف پالايشگاه  و بازديد از ايستگاه آتش نشاني و شركت در كلاس اموزشي ايمني اين ايستگاه از ديگر برنامه هاي بازديد يك روزه گروه گازي از كشور هلند بوده است.
وي گفت: شركت پالايش گازفجرجم بيش از 175 هزار نفر ساعت كار بدون حادثه درتعميرات اساسي خود داشته است و از اين لحاظ در ميان شركت هاي پالايشي يك الگو محسوب ميشود.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم