به دنبال تثبیت افزایش حداکثری ضریب ایمنی دربزرگترین پالایشگاه گازی کشور هستیم
سرپرست واحد ایمنی،بهداشت ومحیط زیست شرکت پالایش گازفجرجم در حاشیه بازدید یک گروه گازی هلندی از تاسیسات این شرکت گفت: ما به دنبال تثبیت افزایش حداکثری ضریب ایمنی در پالایشگاه با استفاده از تجربه های دیگران هستیم.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم محمدرضا دهقان منشادي خاطرنشان كرد: به زير صفر رساندن حوادث ايمني در پالايشگا ههاي كشور هميشه مورد تاكيد بوده است وما نيز در اين راستا برنامه هاي مختلفي در طول سال داشته ايم.
وي افزود: امروز پالايشگاه فجرجم به نمايندگي تمامي پالايشگا ههاي كشور ميزبان هياتي از شركت گاز كشور هلند است و تجربه ها وموفقيت هاي ما در شرايط تحريم براي انها بسيار قابل توجه بود.
سرپرست واحد ايمني،بهداشت ومحيط زيست شركت پالايش گازفجرجم تصريح كرد: بازديد از اتاق كنترل مركزي و شيوه توليد گاز در اين پالايشگاه از برنامه هايي بود كه با همراهي جمعي از مديران پالايشگاه انجام شد.
وي ادامه داد: هيات هلندي از كارگاه مركزي اين شركت نيز ديدن كردند و توانايي فني نيروهاي داخلي را در بخش هاي مختلف مورد ارزيابي و تحسين قرار دادند .
منشادي ادامه داد: حضور در اتاق كنفرانس شركت وتبادل نظر با سرپرستان واحدهاي مختلف پالايشگاه و بازديد از ايستگاه آتش نشاني و شركت در كلاس اموزشي ايمني اين ايستگاه از ديگر برنامه هاي بازديد يك روزه گروه گازي از كشور هلند بوده است.
وي گفت: شركت پالايش گازفجرجم بيش از 175 هزار نفر ساعت كار بدون حادثه درتعميرات اساسي خود داشته است و از اين لحاظ در ميان شركت هاي پالايشي يك الگو محسوب ميشود.