تاکید بر رعایت تمامی الزامات ایمنی در اوج تعمیرات اساسی
مهندس جواد پرهیزکار گفت: عملیات تعمیرات اساسی شرکت پالایش گازفجرجم که طبق روال هر ساله در فروردین ماه جاری آغاز شده بود اکنون به نیمه رسیده است وکارگران در این عملیات نقش مهمی برعهده دارند.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم، پرهيزكار خاطرنشان كرد: مانند روال هر هفته كارگران نمونه تعميرات اساسي كه تمامي الزامات ايمني را رعايت كرده اند معرفي شده وتوسط روابط عمومي مورد تشويق قرار گرفتند.
وي افزود: تلاش نموديم كه شعار” اول ايمني بعد كار” را در عمل ثابت كنيم و تمامي كارگران وكاركنان رسمي وغير رسمي را به الزامات ايمني حساس كنيم وهشدارهاي لازم را در زمينه هاي مختلف اطلاع رساني كرديم.
سرپرست ايمني و آتش نشاني شركت پالايش گازفجرجم در بخش ديگري از اظهارات خود ،كار وتلاش كارگران در گرماي طاقت فرساي تابستان را مورد تقدير قرار داد واظهار داشت: خوشبختانه با همه سختي هايي كه وجود دارد تمامي كارگران نكات ايمني را سرلوحه كارهاي خود قرار مي دهند وبحمدالله شاهد حوادث ناتوان كننده و از دست رفتن روزهاي كاري نبوده ايم.
وي ادامه داد: ما تجربه هاي سختي را در سالهاي گذشته در زمينه رعايت نكردن موارد ايمني گاها در ميان كارگران از سر گذرانديم و اكنون اهتمام تمامي مسولين در عدم بروز هر گونه حوادث ناگواركننده ستودني است.
گفتني است سال جاري عمليات تعميرات اساسي در شركت پالايش گازفجرجم با امكان سنجي دريافت 50 ميليون متر مكعب گاز عسلويه همراه شده است و كارگران با رعايت موارد ايمني و كار مضاعف نقش مهمي در اين عمليات دارند.